شيدايي رسانه هاي اجتماعي – سبك Google
گفتن اينكه شبكه هاي اجتماعي “پويايي نحوه استفاده ما از اينترنت را تغيير داده اند” چيزي ساده نيست. از زمان راه اندازي Orkut در سال 2004 ، گوگل با رقباي اصلي خود فيس بوك و توييتر به باند واگن رسانه هاي اجتماعي پريده است. آخرين نسخه مجموعه برنامه هاي تحت وب Google ، Google Buzz …
شيدايي رسانه هاي اجتماعي – سبك Google https://hillbilly.ir/شيدايي-رسانه-هاي-اجتماعي-سبك-google/ https://hillbilly.ir/شيدايي-رسانه-هاي-اجتماعي-سبك-google/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 30 Mar 2021 07:12:41 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing wiki https://hillbilly.ir/شيدايي-رسانه-هاي-اجتماعي-سبك-google/
شيدايي رسانه هاي اجتماعي – سبك Google
گفتن اينكه شبكه هاي اجتماعي “پويايي نحوه استفاده ما از اينترنت را تغيير داده اند” چيزي ساده نيست. از زمان راه اندازي Orkut در سال 2004 ، گوگل با رقباي اصلي خود فيس بوك و توييتر به باند واگن رسانه هاي اجتماعي پريده است. آخرين نسخه مجموعه برنامه هاي تحت وب Google ، Google Buzz …
شيدايي رسانه هاي اجتماعي – سبك Google
گفتن اينكه شبكه هاي اجتماعي “پويايي نحوه استفاده ما از اينترنت را تغيير داده اند” چيزي ساده نيست. از زمان راه اندازي Orkut در سال 2004 ، گوگل با رقباي اصلي خود فيس بوك و توييتر به باند واگن رسانه هاي اجتماعي پريده است. آخرين نسخه مجموعه برنامه هاي تحت وب Google ، Google Buzz است ، ابزاري جديد كه هدف آن هدايت كاربران از ساير سايت هاي شبكه هاي اجتماعي است.
google echo چيست؟
Google Buzz يك بستر رسانه اجتماعي با ايميل است كه (به گفته برخي) دنياي رسانه هاي اجتماعي را طوفان مي كند. اين برنامه به گونه اي طراحي شده است كه به كاربران امكان مي دهد عكس ها ، فيلم ها ، پيوندها و به روزرساني هاي وضعيت را با دوستان خود به اشتراك بگذارند و همچنين درباره محتواي به اشتراك گذاشته شده بحث كنند. از اين نظر بسيار به News Feed فيس بوك شباهت دارد. اين سرويس همچنين شبيه FriendFeed است ، سرويس اشتراك اجتماعي كه فيس بوك سال گذشته با پيروان جوان اما وفادار خريداري كرد.
نكته جالب در مورد اين برنامه اين است كه يكپارچه سازي يك مرحله اي آن با حساب هاي Gmail موجود كاربران آسان است – چيزي كه ممكن است Google براي موفقيت در اين محصول به آن اعتماد كند. Google Buzz با تعداد كاربران 174 ميليون “Gmailer” در حال تحقيق در مورد تعداد زيادي از كاربران بالقوه است.
جالب نيست كه شبيه بسياري از سرويس هاي موجود در بازار است. به نظر مي رسد Google echo محصول “Me Too” است. مردم در حال حاضر روش هاي زيادي براي به اشتراك گذاشتن محتوا با دوستان خود دارند: Facebook و Twitter دو گزينه محبوب هستند. وبلاگ نويسي چيز ديگري است. پيام هاي متني و عكس ها براي دوستان همچنان محبوب هستند. بنابراين آيا Google Buzz موفق خواهد شد مصرف كنندگان را به سمت تبديل سوق دهد؟
برخورد با رقابت:
با 400 ميليون كاربر وفادار قوي ، غول رسانه هاي اجتماعي فيس بوك از سال 2007 در اين تجارت فعاليت مي كند و هر دقيقه با سرعت بيشتري پاي بازار را مي بلعد. با نوآوري مداوم و افزودن ويژگي هاي جديد ، فيس بوك بيش از ساير سايت هاي شبكه هاي اجتماعي كاربران را جذب و حفظ كرده است و در رقابت گوگل شماره 1 است. توييتر با 18 ميليون كاربر ثبت شده در رده دوم قرار دارد.
در طول سال ها ، گوگل چندين تلاش براي مطابقت با اين رقابت انجام داد اما در غلبه بر آن ناموفق بود.
سابقه ثابت شده از لرزش:
Google دقيقاً خود را در عرصه شبكه هاي اجتماعي ثابت نكرده است. اين غول موتور جستجو در تلاش است تا يك مشتري وفادار ايجاد كند و به نظر مي رسد برنامه هاي بيشتري را از بازار ارائه مي دهد. معروف ترين آن ، Orkut نتوانسته در خارج از هند و برزيل ظاهر شود ، و ساير تلاش هاي گوگل در شبكه هاي اجتماعي نيز در بازار فرو ريخته است: دو داگبال ، Jaiku و OpenSocial ، به چند مورد.
به تازگي ، Google Google Wave را راه اندازي كرده است ، روشي ديگر براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات ، داده ها و نظرات ، كه هرگز واقعاً نتيجه نگرفت. نمايندگان گوگل اعتراف كردند كه Buzz از Google Wave الهام گرفته و آن را “ابزاري آنلاين براي ارتباط و همكاري در زمان واقعي” خوانده اند. “يك موج مي تواند هم مكالمه باشد و هم سندي كه در آن افراد مي توانند با استفاده از متن ، تصاوير ، فيلم ها ، نقشه ها و موارد ديگر با قالب بندي غني بحث و گفتگو كنند و با هم كار كنند.” اصولاً Google Wave يك ايميل ، پيام رساني فوري ، ابزار همكاري آنلاين و ويكي است كه همه در يك سرويس قرار دارند. بنابراين تفاوت بين وزوز و موج چيست؟
وزوز در مقابل موج:
Google Beat از به روزرساني هاي ايميل استفاده مي كند در حالي كه Google wave ارتباط لحظه اي دارد (در واقع مي توانيد كسي را بنويسيد كه پاسخ خود را بنويسد يا درباره يك موج نظر بگذارد) Wave بر اساس ويژگي هاي مشترك مانند ويرايش سند ، برنامه ريزي يك رويداد ، ايجاد يادداشت هاي جلسه و به زودي . اما اگر فقط مي خواهيد عكس ها ، فيلم ها يا نظراتي را كه به ارتباطات بي درنگ نياز ندارند به اشتراك بگذاريد ، Google Buzz احتمالاً بهترين انتخاب است.
يكي از مشكلات Wave اين است كه يك ابزار دشوار براي توضيح دادن به ديگران است ، و هنگامي كه فهميد موج چيست ، درك همه كارهايي كه مي توانيد با آن انجام دهيد دشوار است. از طرف ديگر ، Buzz مانند ايميل كار مي كند و بر روي يك چيز تمركز دارد: به اشتراك گذاري محتوا با ديگران. اين احتمالاً يكي از دلايلي است كه Google Wave مطابق انتظار همه عمل نمي كند.
با اين حال ، ممكن است Google Echo اميدوار كننده تر از مدل قبلي خود باشد:
Buzz ، در روز اول ، خدمات بهتر و زيباتر از Facebook بعد از شش سال است. برخي از اين موارد به اين دليل است كه فيس بوك از همان ابتدا مجبور بود شبكه خود را بسازد و در اين گروه پيشتاز بود و در اين مرحله چمدان هاي زيادي به او مي داد تا از پس آن برآيد. در عين حال ، Google داراي مزيت ساختن در بالاي Gmail و توانايي متناسب كردن ايده هاي خوب از طريق Facebook و Twitter است. من اين را “مزيت موتور دوم” مي نامم. Google Echo ساده ، زيبا و بسيار سريع است. Buzz گنجاندن عكس ها و ساير رسانه ها در پست ها را آسان مي كند ، كه براي فيس بوك يك برد محسوب مي شود. Google معمولاً لازم نيست تغييرات اساسي ايجاد كند ، مانند اينكه كاربران از تغييرات گذشته راحت هستند. فيس بوك راحت به نظر مي رسد. گوگل چنين نمي كند.
حريم خصوصي گوگل حريم خصوصي فيس بوك را از بين مي برد. علي رغم موقعيت شماره يك زير ، Google به طور كلي نمره خوبي براي محافظت از داده هاي كاربر كسب مي كند. فيس بوك در معرض يك سري انفجارهاي حريم خصوصي قرار گرفته كه بي اعتمادي زيادي به كاربران ايجاد كرده است. Buzz در Gmail كار مي كند. گنجاندن شبكه هاي اجتماعي در برنامه اي كه اكثر افراد در آن از طريق ايميل زندگي مي كنند ، اين امر را به بخشي طبيعي از ارتباطات تبديل مي كند ، نه مقصد و فرايند جداگانه آنلاين. كاربران Gmail در ليست مخاطبين شما هسته اصلي انجمن شما هستند. Buzz به طور خودكار روابط ايجاد مي كند ، در نتيجه يك شبكه اجتماعي با تعداد بيشتري از دوستان موجود شما وجود دارد ، به شرطي كه آنها از Gmail استفاده كنند. ايجاد خودكار شبكه داراي مزايا و معايبي است ، اما براي كاربر مفيد به نظر مي رسد.
بازارپذيري:
نكته ديگري كه مي خواهم به آن اشاره كنم اين واقعيت است كه اگرچه فيس بوك در فضاي “غيررسمي و كاملاً اجتماعي” جايگاه خوبي ايجاد كرده است ، Google Buzz توانايي هدف قرار دادن فضاي كاربر كسب و كار را دارد. از آنجا كه امروزه بسياري از افراد از Gmail و Gtalk براي استفاده حرفه اي نيز استفاده مي كنند ، احتمال ايجاد شبكه هاي تجاري پايدار توسط كاربران در اين سيستم عامل زياد است. اين فضاي زيادي را براي بازاريابان B2B ايجاد مي كند كه ياد بگيرند چگونه از اين كارگزار به طور موثر استفاده كنند
https://hillbilly.ir/شيدايي-رسانه-هاي-اجتماعي-سبك-google/feed/ 0