طراحي وب سايت و تبديل بازاريابي – جادوگر لازم نيست
كسي كه به دين يا سياست روي آورده است ديگر نيست. براي رسيدن به اين مهم نيز لازم نيست كه يك شعبده باز باشيد. همه وب سايت ها هدفي را دنبال مي كنند و امروز بيش از هر زمان ديگري ، بايد باعث تغيير كاربري شوند. اين اساساً به معناي اين است كه چگونه وب …
طراحي وب سايت و تبديل بازاريابي – جادوگر لازم نيست https://hillbilly.ir/طراحي-وب-سايت-و-تبديل-بازاريابي-جادوگر/ https://hillbilly.ir/طراحي-وب-سايت-و-تبديل-بازاريابي-جادوگر/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 01 May 2021 18:00:56 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing website templates https://hillbilly.ir/طراحي-وب-سايت-و-تبديل-بازاريابي-جادوگر/
طراحي وب سايت و تبديل بازاريابي – جادوگر لازم نيست
كسي كه به دين يا سياست روي آورده است ديگر نيست. براي رسيدن به اين مهم نيز لازم نيست كه يك شعبده باز باشيد. همه وب سايت ها هدفي را دنبال مي كنند و امروز بيش از هر زمان ديگري ، بايد باعث تغيير كاربري شوند. اين اساساً به معناي اين است كه چگونه وب …
طراحي وب سايت و تبديل بازاريابي – جادوگر لازم نيست
كسي كه به دين يا سياست روي آورده است ديگر نيست. براي رسيدن به اين مهم نيز لازم نيست كه يك شعبده باز باشيد.
همه وب سايت ها هدفي را دنبال مي كنند و امروز بيش از هر زمان ديگري ، بايد باعث تغيير كاربري شوند. اين اساساً به معناي اين است كه چگونه وب سايت خود را مجبور به پرداخت هزينه خود مي كنيد. تبديل مي تواند هر آنچه شما مي خواهيد باشد. اين همه موردي است كه شما براي كمك به اداره كار خود نياز داريد ، از فروش واقعي آنلاين گرفته تا جمع آوري اطلاعات براي استفاده در چرخه فروش (وب سايت معمولي B-to-B).
جمله قديمي “اگر آن را بسازي ، آنها مي آيند” در فيلم اجرا مي شود ميدان رويايي. در دنياي طراحي وب سايت و اقدام تبديل ، شما بايد هشدار را اضافه كنيد “اگر آن را درست بسازم ، آنها مي آيند.”
هنگامي كه بيشتر شركت ها شروع به ساختن يك وب سايت مي كنند ، آنها به طور خودكار به طرح استاندارد مربوط مي شوند كه در آن صفحات “بايد متعلق به” باشد و نحوه ساخت “نقشه سايت” است. اين معمولاً شامل صفحه اصلي ، صفحه ما ، صفحات محصول و صفحات تماس ما است. اين نوع وب سايت هنوز در هر استراتژي آنلاين مفيد است ، اما فقط بايد بخشي از استراتژي كلي طراحي وب شما را تشكيل دهد.
يك وب سايت خوب طراحي شده بايد توجه ها را به خود جلب كرده و از سراسر اينترنت بازديد كند. هرچه ميزان بازديد شما بيشتر باشد ، محبوبيت بيشتري در موتورهاي جستجو پيدا مي كند. هر چقدر مشهورتر باشند ، فكر مي كنيد در SERP رتبه بندي كنيد. بنابراين تمام نگراني شما ايجاد ترافيك زياد است ، درست است؟ اشتباه ، شما نياز به جذب ترافيك ، علاقه مند كردن آنها و ارائه چيزي با ارزش به آنها داريد. فقط ايجاد سطح بالاي ترافيك كافي نيست.
هنگام طراحي وب سايت و تصميم گيري درباره نوع حضوري كه مي خواهيد منتقل كنيد ، ابتدا به بازديدكنندگان سايت خود فكر كنيد. اگر اين كار را براي آنها ساده كنيد ، آنها اين كار را براي شما سودآور مي كنند.
اين محتوا قدرت زيادي در اينترنت دارد. محتوا دليل اصلي دسترسي هر بازديد كننده به وب سايت شما است. محتواي شما اميدواركننده به نظر مي رسيد و به نظر مي رسيد چيزي ارزشمند به آنها ارائه مي دهد. محتواي خوب مي تواند به شما در تلاش براي جستجوگرها در زمينه سئو سايت بسيار كمك كند.
كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه از مرتبط بودن مطالب خود اطمينان حاصل كنيد. محتواي شما بايد مربوط به مخاطبان ، خدمات يا محصولات ، وب سايت و زمان انتشار باشد. نمي توانيد اميدوار باشيد كه با اخبار قديمي و منسوخ و اطلاعات بي ربط علاقه ايجاد كرده و ميزان تبديل را افزايش دهيد.
استفاده از پتانسيل كامل سيستم عامل هاي فن آوري مدرن. بزرگترين اشتباه طراحي كه اكثر طراحان وب سايت و صاحبان سايت مرتكب مي شوند ، اين است كه بهينه سازي موتور جستجو (SEO) را به عنوان يك فكر بعدي ، نه يك م majorلفه اصلي فرايند طراحي ، تلقي مي كنند. با تفكر در مورد سئو قبل از ايجاد سايت ، ساختار سايت بايد بر اساس آنچه مخاطب هدف جستجو مي كند باشد.
طراحي صفحات فرود را در نظر بگيريد. صفحات Landing فقط صفحه اي است كه بر اساس جستجوي خاصي انجام شده است ، صفحه اي كه بازديد كننده در آن فرود مي آيد. يك صفحه فرود مي تواند يك صفحه در سايت شما باشد (نه صفحه اصلي) يا يك صفحه سفارشي ميزبان مستقل از سايت شما. صفحات Landing بخش بزرگي از معماي بازاريابي اينترنتي و بخش عظيمي از موفقيت برنامه هاي بازاريابي اينترنتي است.
بياييد بگوييم شما يك فروشگاه لباس آنلاين هستيد كه دسته اي از محصولات مختلف از جمله پيراهن مردانه ، لباس زنانه و شلوارك بچه گانه را به فروش مي رسانيد … و وب سايتي داريد كه مردم مي توانند آنها را خريداري كنند. شما براي كلمات كليدي هدفمند مانند “خريد پيراهن مردانه” و “خريد بدخلقي” هزينه مي كنيد و تمام بازديدها را به صفحه اصلي وب سايت خود ارسال مي كنيد.
اگر شخصي كه “خريد پيراهن مردانه” را نوشته است ، پيراهن هاي مردانه را در صفحه اول پس از كليك بر روي تبليغات به آن هدايت نمي كند ، احتمال تبديل شدن به فروش بسيار كمتر است. از طرف ديگر ، اگر آنها روي تبليغات كليك كنند و سپس به صفحه اي بروند كه لباس مردانه را خريداري مي كنند ، احتمال خريد پيراهن براي آنها بسيار بيشتر است … كه منجر به تبديل بيشتر و هزينه جذب مشتري كمتر مي شود.
اگر اين مراحل را دنبال كنيد ، مطمئناً مشاهده خواهيد كرد كه رتبه بالاتري در تبديلات و افزايش بازگشت سرمايه شما وجود دارد.
آن را در خواب تصور كنيد. بسازش. سپس عصاي جادويي بازاريابي خود را تكان دهيد و شاهد افزايش تعداد تبديل ها باشيد.
https://hillbilly.ir/طراحي-وب-سايت-و-تبديل-بازاريابي-جادوگر/feed/ 0