بازاريابي موبايل – يك راهنماي ضروري
930،000 مشتري از خدمات بانكداري تلفن همراه بانك آمريكا استفاده مي كنند. رشد گوشي هاي اندرويدي در هشت ماه گذشته دو برابر شده و از آيفون پيشي گرفته است. ميانگين نرخ كليك موبايل از 8.9٪ به 49٪ در تبليغات آنلاين تلفن همراه. اين مهمترين دلايلي است كه من بازاريابي موبايل را بسيار جدي مي گيرم. …
بازاريابي موبايل – يك راهنماي ضروري https://hillbilly.ir/بازاريابي-موبايل-يك-راهنماي-ضروري/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-موبايل-يك-راهنماي-ضروري/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sun, 23 May 2021 02:40:00 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing york https://hillbilly.ir/بازاريابي-موبايل-يك-راهنماي-ضروري/
بازاريابي موبايل – يك راهنماي ضروري
930،000 مشتري از خدمات بانكداري تلفن همراه بانك آمريكا استفاده مي كنند. رشد گوشي هاي اندرويدي در هشت ماه گذشته دو برابر شده و از آيفون پيشي گرفته است. ميانگين نرخ كليك موبايل از 8.9٪ به 49٪ در تبليغات آنلاين تلفن همراه. اين مهمترين دلايلي است كه من بازاريابي موبايل را بسيار جدي مي گيرم. …
بازاريابي موبايل – يك راهنماي ضروري
930،000 مشتري از خدمات بانكداري تلفن همراه بانك آمريكا استفاده مي كنند. رشد گوشي هاي اندرويدي در هشت ماه گذشته دو برابر شده و از آيفون پيشي گرفته است. ميانگين نرخ كليك موبايل از 8.9٪ به 49٪ در تبليغات آنلاين تلفن همراه. اين مهمترين دلايلي است كه من بازاريابي موبايل را بسيار جدي مي گيرم.
سه سيستم عامل ناسازگار در تلفن هاي همراه همراه وجود دارد. بلك بري از عهده مديريت ايميل و برنامه هاي شركتي برمي آيد. آيفون از شركت اپل كه در بازار برنامه ها شكسته و صنعت را در طي چند سال گذشته هدايت كرده است. در ماه هاي اخير ، Android از Google اكنون پيشتاز اين بسته است.
پس چرا بايد بازاريابان واكنش نشان مي دهند؟
مرورگرهاي تلفن همراه هنوز فقط 1٪ از ترافيك وب را تشكيل مي دهند ، اما شما فقط بايد به مشخصات جمعيتي كاربران دستگاه هاي تلفن همراه نگاه كنيد. آنها تحصيلكرده ، صاحب فن و داراي درآمد موجود هستند. بيشتر وبگردي موبايل در حال حركت است. اين بخش در حال حاضر سريع ترين بخش در حال رشد است و دستگاه هاي موبايل هر چند ماه دو برابر مي شوند.
چه كسي واقعاً به خوبي از بازاريابي موبايل استفاده مي كند؟
اكثر سازمان هايي كه اين كار را به خوبي انجام مي دهند نوعي برنامه بازاريابي موبايل را با تثليث مقدس بازاريابي ، پيام رساني به موقع ، شخصي و عملي آغاز كرده اند. در حال حاضر بهترين روش ها در سازمان هاي خبري (مانند برنامه نيويورك تايمز) و رسانه ها (پيوندهاي فيلم ، پيام هاي كوتاه و غيره) در حال اجرا هستند ، زيرا آنها مدل تجاري پشتيباني از آنها را دارند. با اين حال ، گروه هاي ديگري نيز هستند كه اين كار را به خوبي انجام مي دهند. در سيدني ، فروشگاه لباس آكسفورد از ماركتينگ موبايلي به صورت پيام كوتاه براي تبليغ فروش لباس خود به مشتركين استفاده مي كند.
برنامه بازاريابي موبايل؟
تقريباً همه تلفن هاي هوشمند اكنون از GPS براي دادن مكان فعلي به كاربران استفاده مي كنند. Reebok يك برنامه رايگان منتشر كرد كه به ورزشكاران امكان مي داد موقعيت هاي خود را رديابي كنند ، بنابراين اطلاعات بيشتري به مربيان خود مي دهد. اين امر تعامل و تعامل مستقيم با برند را ايجاد مي كند. امكانات برنامه هاي كاربردي بازاريابي موبايل تقريباً بي پايان است. هنگامي كه GPS و WIFI را با هم تركيب مي كنيد ، مي توانيد بازاريابي مبتني بر مكان را به مكان ، جهت و سرعت سفر برسانيد.
بازاريابي پيامكي؟
مك دونالد ، “پيام سانتا را ارسال كنيد و هديه خود را در عرض چند ثانيه دريافت كنيد.” اين منجر به نرخ پاسخ شگفت انگيز 25٪ – بيش از 1.5 ميليون پست در عرض پنج هفته شد. آنها استفاده از آيكون هاي منحصر به فرد را روي ليوان ها براي مصرف كنندگان براي نوشتن پيام نوشتند – درست در رستوران. هر نماد يك برنده بود – اولين بار با قيمت واقعي.
بازاريابي از طريق تلفن همراه ، راه بعدي مهم جذب مشتري و حفظ آن است. اين تجارت محصولات خود را با استفاده از طيف وسيعي از ابتكارات بازاريابي پيامكي ، از جمله تحويل كوپن پيام كوتاه ، اطلاع رساني مشتري به پيشنهادات ويژه ، فروش ، تبليغات پيامكي پيامكي مبتني بر رويداد براي مشاركت در رويداد و موارد ديگر تبليغ مي كند.
https://hillbilly.ir/بازاريابي-موبايل-يك-راهنماي-ضروري/feed/ 0