بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي سالم: 5 دليل براي زياد منتظر ماندن

بهترين مطالب سئو را در اين وبلاگ جستجو كنيد

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي سالم: 5 دليل براي زياد منتظر ماندن

۵ بازديد

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي سالم: 5 دليل براي زياد منتظر ماندن

اين بسيار هيجان انگيز است كه بسياري از سازمان هاي بهداشتي ديگر در طول سال گذشته از بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي خنديده اند. بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي يك روش عالي براي برقراري ارتباط با اعضاي بازار هدف شماست (از جمله مشتريان ، منابع ارجاع ، بيماران و خانواده هاي آنها و مراقبان).) من …

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي سالم: 5 دليل براي زياد منتظر ماندن https://hillbilly.ir/بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-سالم-5-دل/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-سالم-5-دل/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 18 Jun 2021 10:10:01 0000 طراحي و سئو وب سايت social marketing https://hillbilly.ir/بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-سالم-5-دل/

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي سالم: 5 دليل براي زياد منتظر ماندن

اين بسيار هيجان انگيز است كه بسياري از سازمان هاي بهداشتي ديگر در طول سال گذشته از بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي خنديده اند. بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي يك روش عالي براي برقراري ارتباط با اعضاي بازار هدف شماست (از جمله مشتريان ، منابع ارجاع ، بيماران و خانواده هاي آنها و مراقبان).) من …

بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي سالم: 5 دليل براي زياد منتظر ماندن

اين بسيار هيجان انگيز است كه بسياري از سازمان هاي بهداشتي ديگر در طول سال گذشته از بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي خنديده اند. بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي يك روش عالي براي برقراري ارتباط با اعضاي بازار هدف شماست (از جمله مشتريان ، منابع ارجاع ، بيماران و خانواده هاي آنها و مراقبان).) من از ديدن سازمان هاي مراقبت هاي بهداشتي براي شروع برنامه هاي بازاريابي خود بسيار خوشحالم بيش از كتابچه “چهره به چهره” و مدرسه قديمي. ما تجربه كار با بسياري از مشتريان بهداشت و درمان را داريم ، روندي كه هنگام صحبت با اين سازمان هاي مختلف ديده ايم ، انجام بسياري از كارها براي امتحان است. مانند سوابق سياست ها و رويه هاي ارتباطي ، مذاكره با دستورالعمل هاي HIPAA يا افراد برتر كه نمي خواهند براي اين “داروي جديد” وقت و پول صرف كنند – اين به مشكل برمي گردد. داراي مزاياي بسياري است. پس از تحقيقات فراوان دريافتيم كه بسياري از شركت هاي بهداشتي از كمبود استفاده از رسانه هاي اجتماعي رنج مي برند. تعدادي از دلايل وجود دارد كه مراقبت هاي بهداشتي نبايد به تأخير بيفتد ، وقتي صحبت از فعاليت هاي رسانه هاي اجتماعي مي شود. معايب: 1. فيس بوك فقط براي استارباكس نيست. با ميليون ها كاربر فعال (و من كلمه “فعال” را تأكيد مي كنم) ، فيس بوك دريايي از افراد دارد كه مي توانيد با آنها در مورد سلامتي خود كار كنيد. اين افراد اطلاعات را در همه دسته ها مصرف مي كنند ، نه فقط مارك هاي بزرگ. هر كس جاي خود را در فيس بوك دارد. حتي بهتر ، با داشتن صفحه فيس بوك ، مي توانيد سازمان خود را كاملاً دسته بندي كرده و مكان ها و ساير اطلاعات ارزشمند را براي مخاطبان هدف خود ايجاد كنيد. چه شغل شما محلي ، ملي يا بين المللي باشد ، فيس بوك توانايي ايجاد ارتباطات محلي در زمان واقعي ، پشتيباني از روابط مشتري / بيمار و كمك به with اطلاع مخاطبان خود از يك رويداد يا اطلاعات منحصر به فرد را تنها با چند كليك دارد. ردن .2. مخاطبان شما (و رقابت) در توييتر هستند. گروه هاي سلامتي و تناسب اندام تنها كساني در توييتر نيستند. فعال هستند! پزشكان ، شركت هاي پزشكي ، بيمارستان ها و ساير به روزرساني هاي روزانه ، رويدادها ، مشاوره و موارد ديگر. با اين حال ، يك انجمن بزرگ و فعال ديگر ، توييتر مكاني گرم براي به اشتراك گذاشتن اخبار است و شما بايد در اين تركيب باشيد! يك گروه LinkedIn متناسب با نيازهاي خود داشته باشيد. در 50 سالگي! فقط افزودن بيمارستان يا محل كار به LinkedIn فرايند سرگرم كننده و مهمي است. اما اگر بتوانيد 50،000 به 1 ميليون اتصال اضافه كنيد ، چه مي كنيد؟ با استفاده از گروه هاي LinkedIn ، مي توانيد در هر موضوعي و مكاني با مشتريان / بيماران بالقوه ارتباط برقرار كرده و روزانه با آنها ملاقات كنيد. اكنون اين كاور است! YouTube پورتال جديدي براي تبليغ استفاده از فيلم به عنوان يك ابزار ارتباطي ضروري در بخش بهداشت است. اين كه بتوانيد علاوه بر مهارت يا محصولات تيم شما ، آنچه شركت شما مي داند به نمايش بگذارد. تصور كنيد كه مي توانيد اين ويديو را در دومين موتور جستجوي مهم YouTube قرار دهيد: YouTube.يك مارك آموزنده ، اين دستگاه كاري نمي كند جز ايجاد تعريف ، اعتماد به نفس و احساس خوب شما. اكنون حركت كنيد يا بعداً رها كنيد. از آنجا كه بسياري از سازمان ها كمبود نيرو دارند يا نمي توانند زمان كافي براي شبكه هاي اجتماعي فراهم كنند يا حتي مشاوره تبليغاتي به مدير عامل ارائه مي دهند. سازمان تازه آغاز شده است. اما اين سرعت شروع به افزايش و سريعتر مي كند. با يك گيرنده مي توانيد سهم بيشتري از بازار را به دست بياوريد و به يكي از اولين سازمان هاي منطقه خود تبديل شويد كه داراي يك صفحه عالي در فيس بوك ، يك حساب فعال توييتر ، حساب هاي LinkedIn مرتبط و يك صفحه YouTube marani هستيد. -tsaina. و او را صدا كن تا برود. من شماره 5 را دوست دارم زيرا خرده فروشان سلامتي زيادي در اين بازار وجود دارند كه از طريق سازمان هاي خود رسانه هاي اجتماعي زيادي دريافت مي كنند. اما براي همه ، شخص ديگري در حال كسب رضايت براي كمپين خود و ارسال يك كمپين موثر در شبكه هاي اجتماعي و ادعاي مالكيت اجتماعي است. من توصيه مي كنم برنامه خود را سريع تنظيم كنيد تا قايق را از دست ندهيد!
.

https://hillbilly.ir/بازاريابي-در-شبكه-هاي-اجتماعي-سالم-5-دل/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.