5 بهترين برنامه براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

بهترين مطالب سئو را در اين وبلاگ جستجو كنيد

5 بهترين برنامه براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

۸ بازديد

5 بهترين برنامه براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

هر بازارياب آنلاين قدرت رسانه هاي اجتماعي را تشخيص مي دهد. اين مي تواند تجارت ايجاد كند. اما با وجود بسياري از كانال هاي رسانه هاي اجتماعي ، چگونه از آنها استفاده مي كنيد؟ خواه از طرفداران اپل ، اندرويد يا ويندوز باشيد ، برنامه هاي زيادي با عملكردهاي مختلف وجود دارد كه مي توانند …

5 بهترين برنامه براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي https://hillbilly.ir/5-بهترين-برنامه-براي-بازاريابي-رسانه-ها/ https://hillbilly.ir/5-بهترين-برنامه-براي-بازاريابي-رسانه-ها/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Sat, 17 Jul 2021 20:17:11 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media https://hillbilly.ir/5-بهترين-برنامه-براي-بازاريابي-رسانه-ها/

5 بهترين برنامه براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

هر بازارياب آنلاين قدرت رسانه هاي اجتماعي را تشخيص مي دهد. اين مي تواند تجارت ايجاد كند. اما با وجود بسياري از كانال هاي رسانه هاي اجتماعي ، چگونه از آنها استفاده مي كنيد؟ خواه از طرفداران اپل ، اندرويد يا ويندوز باشيد ، برنامه هاي زيادي با عملكردهاي مختلف وجود دارد كه مي توانند …

5 بهترين برنامه براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي

هر بازارياب آنلاين قدرت رسانه هاي اجتماعي را تشخيص مي دهد. اين مي تواند تجارت ايجاد كند. اما با وجود بسياري از كانال هاي رسانه هاي اجتماعي ، چگونه از آنها استفاده مي كنيد؟ خواه از طرفداران اپل ، اندرويد يا ويندوز باشيد ، برنامه هاي زيادي با عملكردهاي مختلف وجود دارد كه مي توانند به شما در مديريت چندين حساب كمك كنند. علاوه بر اين ، اين برنامه ها به اندازه كافي هوشمند هستند كه مي توانند آخرين روندها ، روندها و نحوه واكنش افراد به پيام شما را به شما نشان دهند. براي بهبود استراتژي بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي ما 5 مورد از بهترين برنامه هاي جمع آوري شبكه هاي اجتماعي را ذكر كرده ايم. HootSuite.Hootsuite يك سيستم مديريت جامعه اجتماعي است كه به 15 ميليون كاربر در سراسر جهان خدمات ارائه مي دهد. اين برنامه در پنج نسخه رايگان Pro ، Team ، Enterprise و Enterprise در دسترس است. HootSuite كاملاً با شبكه هاي اجتماعي يكپارچه است و به شما امكان مي دهد حسابهاي Facebook ، Twitter ، Instagram ، YouTube يا LinkedIn خود را در يك داشبورد ساده مديريت كنيد. اين برنامه داراي يك داشبورد ساده و بصري همراه با فيلترهاي پيشرفته گردش كار است. ساير ويژگي هاي Hootsuite شامل موارد زير است: 1. ميز راهنما براي درخواست ها.
2. راهنمايي خردمندانه. اين به شما نشان مي دهد كه چگونه مي توانيد پست ها را سازماندهي كنيد ، شبكه هاي اجتماعي اضافه كنيد ، كلمات كليدي / عبارات را مرور كنيد ، مطالب را با استفاده از Hootlet و شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.
3. آموزش شبكه هاي اجتماعي به شما امكان مي دهد تا اصول بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را ياد بگيريد.
4- انجمن Hootsuite به شما امكان مي دهد صفحه فيس بوك يا توييتر خود را به اين انجمن پيوند دهيد.
5- نسخه آزمايشي 30 روزه رايگان براي طراحي Hootsuite Pro
6. از وبلاگ وردپرس خود پشتيباني كنيد. Sprout Social يك سرويس SaaS است كه سه كاربرد اصلي دارد: ارتباطات ، انتشارات و تجزيه و تحليل. اين ابزار به عنوان ابزاري براي رسانه هاي اجتماعي جهت ارتقا ارتباط بين مردم و مشاغل استفاده مي شود. اين مكالمات اجتماعي را كنترل مي كند و به شما امكان ايجاد شغل و مديريت نمونه كارها از يك بستر واحد را مي دهد. توابع مانند: 1. صندوق ورودي هوشمند
2. همكاري
3. چاپ كنيد
4. موبايل
5. تحقيق
6. كنترل
7. سيستم مديريت حساب
8. چشم انداز
9. گزارش دهيد
10. CRM اجتماعي اين توابع را مي توان در صفحه مشاهده كرد و به شش بخش تقسيم مي شود: كانال ها ، فعاليت ها ، پيام رساني ، گزارش ، قابليت مشاهده ، انتشار و برنامه ريزي و يكپارچه سازي. اين عناوين علاوه بر اينكه به شما امكان مي دهد حضور خود را در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي ايجاد كنيد ، به شما اطلاع مي دهد كه چشم انداز و مشتري شما كجاست. Buffer يك نرم افزار شبكه اجتماعي است كه براي فهرست بندي مقالات ، پست ها ، تصاوير و عكس ها در فيس بوك ، حساب هاي توييتر و ساير شبكه هاي اجتماعي استفاده مي شود. اين برنامه در چهار نوع نرم افزار مختلف – افراد رايگان ، برنامه هاي شگفت انگيز ، كوچك ، متوسط ​​و بزرگ در دسترس است.اين نرم افزار مبتني بر اينترنت است و به شما امكان مي دهد با يك كليك تمام حساب هاي خود را ايجاد ، سازماندهي و به روز كنيد. اين نرم افزار پسوندهاي ناوبري را مي گيرد و به خوبي با Chrome ، RSS و WordPress ادغام مي شود. اين توابع اضافي بافر شامل موارد زير است: 1. پشتيباني از RSS
2. مشاركت
3. همكاري
4. تحقيقات و مشاهدات
5. مقايسه آمار
6. به اشتراك گذاري مشخصات اجتماعي
7. پشتيباني از iOS و Android
8. تعداد زيادي پست و توييت
9. ورودي 2 مرحله اي
10. توزيع چندين قالب رسانه اي
11. تمهيدات ويژه
12. تحليل اجتماعي اطلاعات
13. مديريت مشخصات
14. بافر طبيعي
15. طرح آژانس / شركت
16. مقايسه آمار
17. آزمون 14 روزه در هر برنامه 4. اگر توزيع و مديريت محتوا يكي ديگر از ابزارهاي اشتراك جامعه است ، Brandwatch ابزاري براي مشاهده است. گوش دادن ، نظارت و جمع آوري داده ها از اينترنت ، سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي ، بررسي محصولات ، وبلاگ ها ، اخبار درباره آنچه مردم درباره خدمات يا محصول شما مي گويند ، اطلاعات زيادي را براي تجزيه و تحليل و اقدام فراهم مي كند. -po Brandwatch احساسات مرتبط با انتشار اسپاسم را بررسي مي كند و پيام هاي ناخواسته همچنين مي تواند با HootSuite و Spreadfast يكپارچه شود و به شما امكان دسترسي به داده هاي اين برنامه ها را مي دهد. Social Ohom SocialOomph به عنوان يك كامپايلر شبكه اجتماعي به شما امكان مي دهد تمام حساب هاي خود را در يك سيستم عامل مديريت كنيد. همراه با نسخه هاي رايگان و پولي نسخه رايگان به شما امكان مي دهد تا حداكثر پنج حساب توييتر را مديريت كنيد ، در حالي كه نسخه پولي به شما امكان دسترسي به سيستم عامل هاي ديگر مانند FB ، LinkedIn ، Pinterest و Tumblr را مي دهد. مديريت آن آسان است ، كوتاه كردن URL را امكان پذير مي كند ، داراي ويژگي جستجوي كلمات كليدي است و كليكهايي را كه در هر URL دريافت مي كنيد كنترل مي كند. علاوه بر اين ، نسخه پولي پيشنهادات تماس را ارائه مي دهد و به شما امكان مي دهد به چندين حساب توييتر متصل شويد ، وبلاگ ها و RSS را مديريت كنيد ، رسانه هاي اجتماعي را از طريق ايميل به روز كنيد و پيام هاي غير ضروري خود را فيلتر كنيد.
.

https://hillbilly.ir/5-بهترين-برنامه-براي-بازاريابي-رسانه-ها/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.