بازاريابي ويدئويي چيست؟: راه حل هاي بازاريابي تجاري ويدئويي
بازاريابي ويدئويي چيست؟ تجارت ويدئو به سادگي يكي از سريعترين بخشهاي بازار است. اگر به دنبال راه حل هاي موفق بازاريابي هستيد ، بازاريابي ويدئويي پاسخ شما خواهد بود. اگر به YouTube نگاه كنيد ، آمارهاي شگفت انگيزي وجود دارد. ماهانه بيش از 800 ميليون بازديد كننده بي نظير وجود دارد و ماهانه بيش از …
بازاريابي ويدئويي چيست؟: راه حل هاي بازاريابي تجاري ويدئويي https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويدئويي-چيست؟-راه-حل-هاي-باز/ https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويدئويي-چيست؟-راه-حل-هاي-باز/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 23 Dec 2020 19:58:42 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing video course package https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويدئويي-چيست؟-راه-حل-هاي-باز/
بازاريابي ويدئويي چيست؟: راه حل هاي بازاريابي تجاري ويدئويي
بازاريابي ويدئويي چيست؟ تجارت ويدئو به سادگي يكي از سريعترين بخشهاي بازار است. اگر به دنبال راه حل هاي موفق بازاريابي هستيد ، بازاريابي ويدئويي پاسخ شما خواهد بود. اگر به YouTube نگاه كنيد ، آمارهاي شگفت انگيزي وجود دارد. ماهانه بيش از 800 ميليون بازديد كننده بي نظير وجود دارد و ماهانه بيش از …
بازاريابي ويدئويي چيست؟: راه حل هاي بازاريابي تجاري ويدئويي
بازاريابي ويدئويي چيست؟ تجارت ويدئو به سادگي يكي از سريعترين بخشهاي بازار است. اگر به دنبال راه حل هاي موفق بازاريابي هستيد ، بازاريابي ويدئويي پاسخ شما خواهد بود.
اگر به YouTube نگاه كنيد ، آمارهاي شگفت انگيزي وجود دارد. ماهانه بيش از 800 ميليون بازديد كننده بي نظير وجود دارد و ماهانه بيش از 4 ميليارد ساعت ويديو بر اساس آمار خود YouTube مشاهده مي شود.
آيا خيلي دير است كه بدانيد چگونه مي توان با استفاده از بازاريابي ويدئويي يك تجارت را به بازار عرضه كرد؟ البته كه نه! البته قوانين تغيير كرده است و آنچه امروز انجام مي دهيد كاملاً متفاوت از زماني است كه يوتيوب براي اولين بار در سال 2005 در بازار ظاهر شد.
انتظار نداشته باشيد بازاريابي ويروسي نيز جوابگوي شما باشد. بسياري از مردم فكر مي كنند كه ويديويي دارند كه ويروسي مي شود ، اما اين به ندرت اتفاق مي افتد.
بنابراين چه چيزي ويديو را براي بازاريابي موثر مي كند؟ مي توان آن را به سه قسمت تقسيم كرد. افراد در YouTube براي يافتن پاسخ س questionsالات خود جستجو مي كنند ، و ويدئو اتفاقاً سريعترين رشد در بازاريابي است.
اگر نتوانيد بلافاصله نگراني هاي شخصي را برطرف كنيد ، تا زماني كه ويديويي پيدا كنند كه به س theirال او پاسخ دهد ، ادامه خواهد داد.
قسمت دوم مربوط به نحوه ارائه اطلاعات به بيننده است. اگر به مسئله آنها نپردازيد ، آنها دليل ديگري براي ادامه كار پيدا مي كنند.
قسمت سوم شامل درخواست از بيننده براي اقدام است. شايد شما چيزي با ارزش داشته باشيد كه آنها بتوانند براي حل مشكل خود استفاده كنند.
افراد زندگي پرمشغله اي دارند و اگر بتوانند جواب خود را در مدت زمان كوتاهي پيدا كنند ، به پيام شما پاسخ مي دهند. اگر هدف شما فروش آشكار چيزي است ، بيش از سود خود ضرر مي كنيد.
بازاريابي ويدئويي فرصتي براي ارتباط با مخاطبان است. آنها مي توانند صداي شما را بشنوند و اگر جلوي دوربين باشيد ، حقيقت شما را مي بينند.
و فراموش نكنيد ، بسياري از همان اصولي كه در جاهاي ديگر استفاده كردم ، در اينجا نيز وجود دارد. به عنوان مثال ، بهينه سازي موتور جستجوي ويديو (SEO) هنگام بازاريابي با ويدئو بسيار مهم است.
يوتيوب و گوگل دست به دست هم مي دهند. هرچه اطلاعات بيشتري به آنها ارائه دهيد ، ترتيب فيلم هاي شما براي آنها راحت تر خواهد بود.
در ابتدا اين س askedال مطرح شد كه “بازاريابي ويديويي چيست”؟ اين يك روش بسيار ساده و م toثر براي شناخت مخاطبان و پاسخگويي به مشكلاتشان است. و هنگامي كه به طور موثر اجرا شود ، راه حل هاي بازاريابي مقرون به صرفه اي را براي تجارت شما نيز فراهم مي كند.
https://hillbilly.ir/بازاريابي-ويدئويي-چيست؟-راه-حل-هاي-باز/feed/ 0